Whaaaaaaaa......

18 maart 2016 - Apeldoorn, Nederland

Whaaaaa t komt nu steeds dichter bij! Nog iets meer dan twee weken en dan hoop ik afscheid te nemen van Adwin & de kinderen, en op t vliegtuig te stappen naar Lesbos! De vlucht is geboekt! Ik vlieg vanuit Dusseldorf eerst naar Athene en daar stap ik over op het vliegtuig naar Lesbos. De situatie is veranderd op Lesbos, er zijn nu twee locaties op het eiland waar stichting Bootvluchteling aan het werk is. Het kan dus zijn dat ik nog 1,5 uur moet rijden voor ik er ben maar als het meezit maar vijf minuten;)
Grappig hoeveel reactie's ik inmiddels gekregen heb! Ze variëren gelukkig! Ik deel er een paar: "kon je niet iets dichterbij zoeken?" "Ik zou mijn vrouw er niet heen sturen" "Laat me wel ff weten of het ook vrouwen en kinderen zijn of alleen mannen" en heel veel reactie's van mensen die het "tof" vinden! Fijn om te horen maar ook een beetje dubbel... alsof het om mij zou gaan. Hulp is zo hard nodig!
Fijn trouwens dat er giften binnen zijn gekomen om me te ondersteunen! Heel hartelijk bedankt gulle gevers!
Verder nam een buurman contact met me op dat hij wel wilde helpen door dingen te maken van hout, zodat ik dat kan verkopen! Echt hartverwarmend!
Op 1 april is er een ladies night op de jeugdzolder van de Barnabaskerk te Apeldoorn.... toegang 5 euro! (Voor mijn missie voor stichting Bootvluchteling) Inloop vanaf 20.00 uur! We gaan een film kijken met zn allen dus voel je welkom!
Kan je er niet bij zijn maar wil je toch een gift doen? Stuur me een berichtje!

Lieve groet, Roelien

1. Fennie Prophitius:
    19 maart 2016
    2 weken!! Wow wat gaat dat snel! Hopelijk vliegen de 2 weken dat je weg bent ook om! Wat gaaf dat je buurman wil helpen. 1 april kan ik helaas niet!