Voorbereidingen zijn in volle gang!

19 februari 2016

En dan is het echt... de datum staat vast! 4 april is het zover en hoop ik te vertrekken naar Lesbos, maar daarvoor moet er nog heel wat gebeuren!

Het oppasrooster is bijna rond! Zo fijn dat er familie en vrienden om ons heen staan die ons willen helpen!

De mail voor de accommodatie is verstuurd, bellen in t buitenland gecheckt, daglimiet bank gecheckt, datum doorgegeven aan m'n chef, deze blog geopend en m'n to-do-list gemaakt ;)

Spannennnnnddddddd!!!!!

1. Maaike:
    20 februari 2016
    Super dat het nu toch echt gaat gebeuren!
    We gaan zeker meeleven met je verhalen...
    Zet em op!
  2. Jeanette Reitsma:
    21 februari 2016
    Een nobele daad van je Roelien. Hopelijk komt er snel een goed einde aan deze verschrikkelijke vorm van mensensmokkel en de onmenselijke uitzichtloze situatie waarin deze mensen zich bevinden. Biedt hen hulp zo goed als je kunt, en let ook goed op jezelf. Ik ga je ervaringen zeker volgen.
  3. Kees Droger:
    21 februari 2016
    Respect voor dit initiatief. Ik volg je graag!
  4. Hanneke Boeder:
    22 februari 2016
    Zo wat een stap! Wat mooi dat je daar gaat helpen.heel veel succes!
  5. Annieta:
    Wat Stoer Roelien....hartstikke goed werk...heel veel energie en kracht geweest
  6. Annie:
    23 februari 2016
    Wauw Roelien, respect. Wordt vast een mooie, emotionele, bijzondere tijd. Pas goed op jezelf en deel een hoop liefde uit.ik ga je volgen en zie uit naar jouw verhalen.
  7. Bea.:
    Wat een moed Roelien!
    Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Veel succes!
  8. Susan Hennink:
    23 februari 2016
    Ha Roelien, ik zag dit ergens bij mijn moeder voorbij komen (annieta). Wat ontzettend gaaf vind ik dit! Ik doe zelf vluchtelingenwerk binnen Nunspeet. Ik hoor natuurlijk veel verhalen van deze mensen. Maar jullie mogen er voor hen zijn in die verschrikkelijke eerste tijd op Europese bodem. Ik heb erg veel respect voor jullie en ga je zeker volgen! Deze mensen zullen je dankbaar zijn! Heel veel succes! Super mooi!
  9. Corien:
    24 februari 2016
    Lieve Roelien, wat ontzettend gaaf dat je dit kan en mag gaan doen! Bless you and be a blessing!
  10. Friega Adema:
    25 februari 2016
    Wat mooi Roelien, dat je je gaat inzetten voor de vluchtelingen in Lesbos. Alle goeds en Gods Zegen gewenst bij alle voorbereidingen hier en voor straks daar!!