Naam:
Foto’s:
303
Video’s:

Over mij

Voor diegene die me nog niet kennen:) Mijn naam is Roelien, op het moment van schrijven 32 jaar, christen, vrouw van Adwin, moeder van Corné(10), Lydia(7) en Ruben(1). Ik werk met veel plezier als zweminstructrice & hou van creatief bezig zijn!

Ik hou van gezellige dingen doen maar af en toe een avondje op de bank, daar geniet ik ook van! Mensen helpen, daar word ik blij van... op mijn werk & thuis ;)

Als ik ergens voor ga, geef ik 200% en moet ik echt even omschakelen als iets anders loopt dan gehoopt.

Dat over mij dus ;)

Over mijn reis

Eind 2015 begon het te kriebelen...Adwin en ik hadden het er regelmatig over... (net zoals zoveel mensen)... wat een angst, wat een verdriet en wat een heftige beelden kwamen er binnen over vluchtelingen. En wat zou het fijn zijn om iets... heel iets te kunnen betekenen voor ze.

Na veel praten, bidden & overleg met de achterban heb ik me 1 februari aangemeld bij Stichting Bootvluchteling (voor meer info kijk even op de site)... en wat duurde het wachten lang;) Nu eindelijk duidelijkheid: 4-18 april hoop ik te gaan helpen op Lesbos!

En daar heb ik uw/jouw hulp voor nodig!!

Ik ben op zoek naar mensen die me willen sponsoren zodat ik dit bijzondere werk kan gaan doen. Er is geld nodig voor de reis en mijn verblijf daar (de accommodatie waar ik slaap is geregeld). En er zijn spullen nodig zodat de stichting haar mooie werk kan blijven doen. De mensen van stichting Bootvluchteling verlenen hulp (medisch en met voedsel/onderdak) en werken langs de kust en in het water met een reddingsteam. Deze spullen worden op Lesbos aangeschaft. Net voor ik weg ga is er een actuele paklijst met spullen die ik evt. mee kan nemen. Die zal ik te zijner tijd plaatsen ;)

Maar voor nu dus de vraag: Wil je mij in/en deze missie steunen? Je mag je gift overmaken naar NL85RABO 0347585221 t.n.v. A.M. Dijkhuizen en o.v.v. Lesbos

Tot slot wil ik vragen of u en jij wilt bidden! Voor de vluchtelingen! Voor alle mensen die hulp bieden aan de vluchtelingen en voor ons gezin. Het zal niet alleen voor mij een heftige tijd worden, maar ook voor Adwin en de kinderen.

Heel hartelijk bedankt en ik hou jullie op de hoogte!

Lieve groet, Roelien

Bezochte landen

Ik heb 5 landen (2%) bezocht:

België, Duitsland, Griekenland, Nederland, Zwitserland.