Weer thuis

4 november 2018 - Apeldoorn, Nederland

Gisteren zijn we na een voorspoedige reis veilig thuis aangekomen. Wat voelt het fijn om weer thuis te zijn en tegelijkertijd ook zo naar om mensen in Moria achter te laten. Ik bid voor een oplossing en zolang die er nog niet is hoop ik dat de mensen die er leven het volhouden... En ik bid voor de vrijwilligers daar, wat een inzet en wat doen ze goed werk. Wauw! Een druppel op de gloeiende plaat? Echt niet! Het maakt zo'n verschil voor de mensen die er zitten... Echt! Denk jij nou ook, ik wil helpen? Neem dan gerust contact op voor meer info. Vooral de eerste twee weken van december is hulp hard nodig!

We hadden meer dan 5000 euro mee aan sponsorgeld. Ontzettend bedankt daarvoor!!!!!!! Op Lesbos hebben we al aardig wat inkopen kunnen doen. (mannen ondergoed, joggingbroeken en longsleeves voor jongens)

De rest van het sponsorgeld is bestemd voor heaters! Zodat we niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk warmte kunnen brengen daar! Een heater kost 10 euro per stuk, wil jij er ook 1 sponsoren? Laat het me weten!

Lieve groet, Roelien

1. Alice:
    4 november 2018
    Fijn dat je weer veilig terug bent. Het blijft heftig om je belevenissen te lezen. Wat een wereld...kan dit nou niet anders denk ik dan...echt respect voor jullie allemaal..je harde werken...Je liefde voor de mensen daar...het maakt zeker verschil.
  2. Susan Hennink:
    4 november 2018
    Ik blijf het gaaf vinden dat je iedere keer weer de keus maakt om naar Lesbos te gaan en daar een verschil maakt door je in te zetten! Ik weet zeker dat je mensen gezegend hebt op verschillende manieren! En naast heaters, bid ik dat ook Gods warmte daar mag zijn! Om levens te veranderen en mensen bij Hem te brengen!
    Ik heb respect voor alles wat je doet Roelien! Ik volg je altijd met plezier! Fijn dat je nu weer kan genieten van je gezin en al het goede thuis! Gods zegen gewenst vanuit Costa Rica!
  3. Rianne:
    5 november 2018
    Heerlijk dat je weer terug bent.
    Dankbaar voor wat je hebt mogen doen en betekenen.
    Mooi om mee te kunnen leven zo. Fijn!