Aftellen!

30 maart 2016

Nog vijf nachtjes ;)

De laatste week van voorbereiden is ingegaan. Bij alles denk ik: "dit is de laatste keer voordat...." De kinderen op zwemles heb ik voorbereid dat ik er even een tijdje niet ben.
Krijg ik als reactie van een schattig klein manneke: "maar juf, wil je ONS niet meer helpen dan?"

Mijn koffers staan klaar trouwens en in mijn hoofd zit wat erin moet ;) Nu alles nog in m'n koffer zien te krijgen.
Als je het leuk vindt om iets te kopen wat ik mee kan nemen denk dan aan: klein speelgoed voor kinderen! Het lijkt me fantastisch om kinderen daar blij te kunnen maken met zoiets simpels als bellenblaas! Daar heb ik er trouwens als aardig wat van, maar stuiterballen, jojo's, kleurboekjes of bijvoorbeeld stickertjes zijn van harte welkom! "Klein maar fijn" in dit geval want mijn koffer zit zo vol, gok ik ;)

Sponsoren kan natuurlijk ook! Kijk voor meer info op "mijn profiel"

Vrijagavond is de ladies night en de voorbereidingen zijn in volle gang. De teller staat op 30! We doen een wedstrijdje met de spareribs eters (wie er het meeste aanmeldingen heeft)
Trouwens.... De diaconie heeft toegezegd dat de verdubbelaar ingezet wordt voor beide avonden! Echt super fijn!

Oké..... nu maar weer met mn koffer aan de gang

1. Annie:
    30 maart 2016
    He Roelien. Als ik je niet meer zie:ik wens je een hele zinvolle, goede tijd daar. Dat je maar tot heel veel zegen mag zijn! Hoor graag je verhalen als je terug bent. Gr. Annie