Onderweg

4 april 2016 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Yes! We zijn onderweg.... afscheid genomen van de kinderen, ze deden het super! Wie kan er nou twee weken zonder z'n moeder? Zei Lydia! Maar ze huppelde vrolijk naar school! Thuis al online ingecheckt....& mooi een plekje bij het raam geregeld ;)

Vanmorgen vroeg kreeg ik een berichtje dat ik opgehaald wordt bij het vliegveld vanavond om half tien en dat ik gelukkig dicht bij het vliegveld verblijf!
Daar ben ik blij mee want ik hoorde ook dat mijn eerste "shift" morgen ochtend om 5 uur begint! Dan sta ik als alles goed gaat op het strand van Mytilini te posten!

Raar maar waar....k heb er al zo lang naar toe geleefd en nu is het zover! Gisteren een prachtige kinderdienst gehad met als afsluiting: "Zegen mij op de weg die ik moet gaan" Mooi om zo weg te mogen gaan!!!!

1. Lilian:
    Hee Roelien!
    Een goede reis en een heel goede en waardevolle tijd gewenst! Dat je de Zegen van onze Vader door mag geven aan al deze mensen daar! Sterkte ook voor jouzelf hoor!

Liefs Lilian.
  2. Fennie Prophitius:
    4 april 2016
    Goed shirt heb je aan :D
    Stoertjes! Ook de kinderen.
    Liefs
  3. Marinda Van de Kolk:
    4 april 2016
    Wat een toppers die kinderen van jou! Nogmaal heel veel succes en hou je doel voor ogen.
    Denk aan je!
  4. Elsbeth van poelje:
    4 april 2016
    Heel veel succes en sterkte Roelien!!