The day before...

12 oktober 2016 - Apeldoorn, Nederland

Dit voorbereidend reisverhaal schrijf ik vanuit mijn bed. De wekker gaat om kwart voor drie dus ik hoop nog even te kunnen slapen;)

Vandaag mijn koffers ingepakt! Ze zitten bomvol met sjaals, mutsen, jassen, knutselspullen, tandpasta, tandenborstels, kammen en borstels! Wat super dat zoveel mensen met ons mee dachten en spullen gaven! We hopen hiermee veel mensen blij te kunnen maken!
En regelmatig kreeg ik een app van Marion met de binnen gekomen giften! De teller blijft stijgen... Dank daarvoor!

We zijn gezellig met z'n allen naar de Mac geweest. Zwager Herbert was er ook bij. Hij heeft zich opgeofferd om hier te slapen vannacht zodat Adwin ons weg kan brengen.

Lydia kwam nog even haar bed uit. Mam, Ik wil niet dat je gaat! Maar na een dikke knuffel is ze gelukkig gaan slapen. Ruben gaat met me mee in het vliegtuig, zegt hij zelf ;) en stoere Corné ziet er naar uit dat hij langer op z'n playstation mag, als ik weg ben. Mooi om te zien, hoe ze het alle drie op hun eigen manier een plekje geven.

We vliegen de heenweg vanuit Amsterdam naar Zürich, dan naar Athene en dan naar Lesbos. En als alles goed gaat hopen we daar 17.05 Griekse tijd aan te komen.
En dan.... wat brengt ons Lesbos? Hoe is de sfeer? Een half jaar later maar nog steeds geen verandering.... Hoe vind ik het om weer terug te zijn? Ik vind het spannend en zie er tegelijk naar uit! Hoop op een goede vlucht en een mooie tijd daar!

Liefs, Roelien
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elsbeth van poelje:
    12 oktober 2016
    Roelien, een hele goede reis en tijd gewenst voor jou en Marion!!
  2. Alien en philip:
    12 oktober 2016
    Sterkte meiden met het " afscheid " nemen! Een super goede en gezegende tijd daar! Dat jullie veel van Zijn liefde mogen uitdelen... In gebed bij jullie!

Groetjes
    Alien
  3. Fenny:
    12 oktober 2016
    Een hele goede tijd gewenst en kom veilig weer terug !!
  4. Debofrah:
    13 oktober 2016
    Veel sterkte en een goede tijd gewenst!!
  5. Herbert:
    Mooi geschreven!
    Zet'm op topper;)
  6. Lilian:
    13 oktober 2016
    Een heel goede reis en bijzondere en waardevolle tijd gewenst! Sterkte en Zegen gewenst, ik bid voor jullie!

Liefs Lilian.
  7. Corina van Es:
    13 oktober 2016
    Wat fijn en goed, dat je weer naar Lesbos gaat/bent!! Zeker gezien je gezin, dat je in Nederland achterlaat!! Wij denken aan je, aan je werk, maar ook aan Adwin en de kinderen. Veel liefs, een goede en gezegende tijd toegewenst en behouden thuiskomst.
    Corina