Nog 1 week...

8 februari 2018 - Apeldoorn, Nederland

Nog 1 week en dan is het zover! Het schiet nu echt op. De reiskriebels kriebelen al heerlijk en de inpakstress slaat toe. De koffers zijn binnen en er zit zelfs al aardig wat in!
Om te beginnen een partijtje mannenboxers. Die zijn hard nodig op Lesbos begreep ik, dus heb er vast een aantal ingeslagen. Volgende week hoop ik met Marissa op pad te gaan om nog meer boxers te scoren. Ik zie het gezicht van de douaniers al voor me: Zo mevrouw... U gaat op reis en neemt mee... Mannenondergoed???

Verder zit er een volleybalnet in. Ook een vraag vanuit Lesbos. Een net voor in het kamp. T was even zoeken maar het is gelukt en de afmetingen vallen me mee. Nu nog op zoek naar volleyballen. Ook die hopen we volgende week van ons lijstje af te strepen.

Vandaag kreeg ik een kadootje van Adwin en de kinderen (zie foto) zo lief! Een foto van ons allemaal als telefoonhoesje, zodat ik af en toe naar ze kan kijken als ik p Lesbos zit! 💕
Er zit ook een foto in m'n koffer... Geplastificeerd. Deze kan aan m'n keycord. (Vorige keer merkte ik dat mensen het echt leuk vinden om ook jou familie te zien) En
er zitten nog veel meer kaartjes aan. (zie foto) Met picto's, emoties, dieren en nog wat plaatjes. Dat maakt het communiceren soms net even iets makkelijker.

Voor Ruben heb ik een kaart gemaakt waarop hij elke dag een sticker kan plakken. Zo is het voor hem wat duidelijker hoop ik wanneer ik weg ga en vooral wanneer ik weer terug kom. Het afscheid nemen is echt een dingetje sinds hij weet dat ik weg ga. Hopelijk gaat het goed!

Via deze weg wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor het meeleven! Echt super fijn om te merken dat we zo gesteund worden! Familie... Vrienden... Kerk... Werk... School... Psz... Echt tof!!!

Met de acties al een mooi bedrag opgehaald en zondag is de collecte opbrengst ook voor Lesbos! Super!
Wilt u onze missie ook steunen? dat kan door uw gift over te maken op:
NL11 RABO 0314368418 t.n.v A.R.Dijkhuizen o.v.v. LESBOS-REIS

Lieve groet, Roelien

1. Rita Klein Klouwenberg:
    9 februari 2018
    Wens Marissa en jou een veilige en goede reis!! Veel succes!!
  2. Lydian:
    9 februari 2018
    Oh Roelien , echt iets voor jouw, iets doen voor anderen, voor een goed doel ! Super lief van je ! Blijf niet te lang weg , denk dat ze je hier niet te lang kunnen missen ! Goede reis en veel liefs van mij ! Lydian