Lesbos 3.0

22 januari 2018 - Apeldoorn, Nederland

Inmiddels druk bezig met de voorbereidingen voor mijn derde Lesbos-reis. Dit keer hoop ik samen met Marissa te gaan. We vertrekken 15 februari en hopen 1 maart weer terug te komen. Ergens zie ik ernaar uit om dit weer te gaan doen maar... Ik zie er ook echt tegenop. Hoe is de situatie op Lesbos nu? Zijn er verbeteringen? Of is de situatie alleen maar erger aan 't worden?

De afgelopen maanden zijn Marissa en ik druk bezig geweest met wat aktie's

Er was een Ladiesnight waar, er een prachtige film gedraaid werd, er (met dank aan bakkoningin Joke) iets lekkers was voor bij de koffie, en er (met dank aan moeder Ellen) heerlijke hapjes waren tijdens en na de film! Vriendin Fennie handletterde op verzoek nog schriftjes tijdens de film! Kortom het was een mooie avond... Met veel gezelligheid en bekende gezichten. Dank dat jullie er waren!

De oliebollen aktie... Tja als ik daar aan terug denk... Glimlach ik! Wij hebben daar niet zoveel voor gedaan maar Frank en Heleen met crew... Jullie zijn echt van smorgens vroeg tot 's avonds laat bezig geweest! Met een prachtig resultaat! 1375 oliebollen/appeldingen gebakken!

Verder zijn Fennie en ik druk bezig (geweest) om schrijfboekjes en paperbags te maken en te verkopen. Ze zijn super leuk geworden en nog steeds te bestellen. Dat geldt helaas niet voor de schriften met roze/goud/zwart randje. We hadden er een aantal ingekocht maar waren daar zo doorheen en ze blijken helemaal uit de collectie te zijn. Echt balen! Maar goed we vonden gelukkig nog schattige opschrijf boekjes!

De voorbereidingen zijn weer in volle gang! Op naar Lesbos!!

1. Susan Hennink:
    22 januari 2018
    Wat tof dat je weer gaat! Succes met de voorbereidingen!
  2. Bertine Schoute:
    23 januari 2018
    Heel veel succes Denk aan je!